keskiviikko 5. elokuuta 2009

ehin !

ehin siis vielä kirjottaa ennenku lähen, eli lähen siis 3 tunnin päästä oulun lentokentälle, ja sieltä lennän helsinkiin josta pitää juosta toiseen koneeseen joka lähtee tukholmaan.

oon ollu oulussa kokoajan, mun mummin luona. haluan vain että kaikki jotka lukee tätä, tietää että mulla on maailman paras mummi. se on yks ihanimmista ihmisistä jonka tiiän, ja se oikeesti välittää muista. mun mummi osti mulle rippilahjaksi kitaran, jota olin toivonut erittäin kauan, mutten ollu saanu, joten kiitos tosi erittäin mahtavan paljon,rakastan sinua .

nyt siis istun tässä ja soittelen mun kitaraa, ja yritän epätoivosesti oppia kaikkea, mutta kyllä mä vielä opin kaiken ! saatte tottakai kommentoida ja edtottaa lauluja jotka on helppoja, kiitos <3 hejdå ! / johanna

<- ihana ;____;

1 kommentti:

  1. aaa mäki soittelin tänää :> mm hallelujahia eli tätä : http://www.ultimate-guitar.com/tabs/j/jeff_buckley/hallelujah_ver2_crd.htm helppohelppohelppo :)

    VastaaPoista