perjantai 7. elokuuta 2009

kreikassa

hei !
oon kreikassa, niinku otsikosta voi paatella. taalla ei valitettavasti toimi a ja o, tajuatte kylla. taalla maksaa myos olla koneella, niin en tiia etta kuinka usein meinaan tassa olla. taalla on ihan sairaaan kuuma, 40 astetta auringossa, ja voin ylpeana ilmoittaa kaikille etta olen ruskettunut ! vihdoinkin. oon yrittany ottaa aurinkoo pari kertaa jo suomessakin; ilman menenstysta. 8< ruokakin on maistunut, erittain hyvaa joka paikassa. taalla soitetaan kokoajan lady gagaa, onneks rupesin tykkaa siitta :----D Kuviakin oon ottanu, mutta niita tuskin voin lisata tahan nyt, lisaan sit kotona, eli 2 viikon paasta :) kello on kohta jo 23, ja mulla on ihan kamalan kuuma vielakin. vesi on taalla muuten myos tosi lamminta, ei tarvii yhtaan epailla etta meneeko vai eiko mene, uimaan vaan ! meen varmaan tanaa viela tahan uimaan johonki naista hotellin uima-altaista, niita on 5 ! kirjotan varmaanki tassa joku paiva lisaa, etta kuullaan sitten !

/ johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti