sunnuntai 20. syyskuuta 2009

oops i did it again..

Olin idan kanssa perjantaina kistassa (sellanen paikka missä on hirveesti kivoja kauppoja) . Me oltiin jonossa ku mun kännykkä rupes soimaan, ja pelästyin ihan kamalasti nii se tippu lattialle ja näyttö meni rikki. hups. Rupeen ite säästää nyt uuteen kännykkään, mulla on varaa ostaa se (jos lasken oikeen nyt) noin kuukauden päästä jo ! vaikka en kyllä oo vielä ihan varma, mutta aika varma :--D tässä on kuva siittä :



niitä on myös vaaleenpunasia ja valkosia :3

joo en tiiä mikä touch villitys mulla nyt on, mutta katoin tota yhessä kaupassa ja se on aivan ihana ! se on samsung s5230 tocco lite, ja maksaa n. 1800 - 2010 kr eli n. 180 - 201 euroo, not bad, right ? LOVE.

Olin eilen Ellillä ja Arianalla, siellä oli myös kaikki meiän luokan tytöt ja siiri A-luokalta. Me pidettiin ihan perus tyttöilta, katottiin elokuvia, puhuttiin, syötiin karkkia ja juotiin limpparii, pidettiin vaan hauskaa. Lisään vähän kuvia eilisestä !


se oli salaman vika että näytetään tolta, hahah

elli goes wild

that's it

psst ! kone oli vähän seko nii en oo voinu kirjottaa sen takia, but johanna's back on track !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti