tiistai 1. syyskuuta 2009

sick

iltapäivää ♥
oon siis kipee, en tiiä mikä mulla on, oon hiveen vilustunu ja yskin ja päätä särkee. hm, ehkä mulla on sikainfluenssa? :o siihen kuoli eilen yks ruotsalainen kuoli siiiihen. en millään jaksais huomenna mennä kouluun sen takia just, että voisin vähän levätä, mutta mun pitää koska meen idan kanssa koulun jälkeen kattoo kaupungille spex-kuvaan juttuja, (spex on sellanen kuva siis joka otetaan ysillä luokkakuvan kanssa, mutta se on sellanen hauska pila juttu) ja me mennään siinä kuvassa naimisiiin, ida on mun vaimo :--D siittä tulee hauskaa, lisään sen kuvan tänne blogiin heti ku saan sen, en kyllä yhtään tiiä että millon. Kuvaukset on ainaki ens viikolla, nii tulee vähän kiire. Mutta kirjottelen myöhemmin lisää, rupeen soittaa kitaraa nyt ja meen myös keittää lisää teetä, bye !

1 kommentti: