lauantai 19. joulukuuta 2009

Alusta taas

En oo kirjottanu tänne mitään moneen kuukauteen koska olin lopettanu, mutta nyt aattelin alottaa taas, ja tällä kertaa myös kunnolla! Anteeksi kaikki, toivottavasti joku ees joskus vilkasee tätä blogia, jos ei, nii kirjotampa ittelleni ;)

Eilen alko joululoma! Kumpa voisinki olla ilonen.. Inhoan lomia. Ne on niin ärsyttäviä ku lapset pakotetaan eri maihin ja pois kavereiltaan eikä enää nääkkään joka päivä. Ja vielä parempi, tää joululoma on pidempi ku koskaan, tyyliin 3 viikkoa, yippie.. Oon lähössä suomeen ainaki lomalla, ouluun. Jos joku on siellä ens viikolla nii ilmotelkaa! :) Jouluaattoki on ihan kohta, toivottavasti oon ollu kiltti lapsi (a)

Ettei tästä tulis nyt liian pitkä nii lisään tähän kuvia että jotenki näette että oon ollu elossa silti tän ajan, hahah ;)


oon leikannu hiukset

maata näkyvissä festarit turussa

uusin luokkakuva, PEPSODENTTI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti