tiistai 21. heinäkuuta 2009

go' kväll

oon nyt tässä taas vaihteeks dataamassa, ja siirtelen biisejä tohon mp laitteeseen jonka ostin vähän aikaa sitte ja mulla meinaa aina välil palaa hermot ku en osaa käyttää sitä :--D se näyttää tältä,


ja on muuten tosi hyvä, paitsi niinku sanottu nii pitää opetella :-D se ei maksanu ees paljoo ollakseen mp4 , ja touch, vaan 699 kr, eli 69 euroo :) hintaan kuulu laturi, usb johto, kuulokkeet ja sit tietenki se ite mp. :'D suosittelen. sitä ei myyä joka kaupassa, ruottissaki mun piti kyllä vaivalla ettiä kauppoja, ja sit mentiin vaa johonki kauppaan annan ja ellin kanssa nii löysin tän. sen nimi on siis dmtech mp409, ja sillä voi kattoo kuvii ja filmei mun tietääkseni. siinä on radio, ja ainaki tässä mun nii 4GB. sillä voi myös äänittää. oon ainaki ite tyytyväinen.

nyt mun pitäis ruveta suunnittelee sänkyyn menemistä, luen kirjaa kummiski vielä kauan, joten hyvää yötä !

with love, johanna

1 kommentti:

  1. uu cool :o mistä ostit ton? paljon makso? ja kuinka iso se on 8) ?

    VastaaPoista