maanantai 27. heinäkuuta 2009

i'm so excited !

10 päivän päästä siis lähtö kreetalle ! ihanaa taas päästä vähän pidemmälle ku vaan suomeen, ja siellä on vielä kaiken lisäks niin ihanan lämmintä. siellä on ihanan lämmintä vettäkin, ja parasta kreikkalaistasalaattia mitä maanpäällä on, (varmaan siks ku se on kreikasta? ) . mulla oli suunnitelmia mennä ung 08 tukholmassa, sellanen ruotsainen nuorten tapahtuma, vähän niinku ilmanen festari, mutta siellä on myös paljon enemmänki. harmi että se nyt jää väliin, mutta sinnehän voi mennä vaikka ens vuonnakin, ja mielummin mä meen kreikkaan 2 viikoks ku ung 08 5 päiväks. harmittaa se tietenki vähän, mutta ei sille voi mitään. saisin ottaa sinne kreetalle myös kaverin mukaan, mutten tiiä että kenet ottaisin? ida on suomessa, noonasta en tiiä jos sen vanhemmat antaa, ja alician isä olis varmaan tosi innoissaan :---D

tässä on 2 kuvaa siittä ung 08:sta, en kyllä tiiä minä vuonna ne on otettu :






olis kyllä niin ihanaa päästä tonne taas, mutta minkä sille tekee? jos menisin sinne mielummin nii arvatkaa vaan paljonko mua kaduttais ? olisin aika tyhmäkin.

ainiin
olin pe-la-su välisinä öinä annan ja katjan kanssa qstockin ulkopuolella ! siellä oli ihan sairaan kivaa, ja me tutustuttiin moniin ihmisiin. siitä saatte kuvia sit ku oon annalla .

eipä muuta, oon kirjottanu aika hyvin nyt , right? :-D

heippa pöppönaamat <3

3 kommenttia: