perjantai 17. heinäkuuta 2009

iltaa

oon edelleenki annalla ja ellillä :')
apua O_O elli lähtee tänää o_o(kello on yli 00!) eieieieiii ei saa lähtä elmeroinen pienoinen. 8< kamalaa. mulla tulee sitä ihan sairas ikävä. mutta onneksii hänellä on blogi jota voimme kaikki seurata <3 (www.elli-mexico.blogspot.com)

harry potter oli muuten ihan sairaan hyvä. se oli aivan uskomaton , ainaki siinä seurassa mikä mulla oli, se teki kaiken vielä paremmaksii. olin siis siellä annan ja ellin keskellä ja naurettiin ja kaikkea :')

åå sain muuten pari päivää sitte tietää ku puhuin isin kanssa että lähen kreikkaan loman lopusssa <3__<3 agia marinalle melko varmasti, se on kretalla ja se on ihana paikka. saatte vaikka kuvan siittä ku mulla ei oikeen oo mitään muuta kirjottamsita. kauheen tylsä elämä ku kaikki mitä kirjotan tänne on vaan että "ei oo mitää mistä kirjottaa / ei oo tapahtunu mitään ". joten etin kuvan googlesta, yummy. EN LÖYÄ KUVIA, ettikää ite :--D

sweet dreams honeys !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti