tiistai 21. heinäkuuta 2009

i'm back

olin siis mökillä 3 yötä, mutta oon nyt takas tääl oulus :')
täällä sataa ainaki paljon, se on hirveen inhottavaa ja masentavaa 8< toivpttavasti se loppuu kohta.

annaki on sen papan synttäreillä, etten voi olla senkää kanssa vaikka kuinka ny haluaisin ku mulla on ihan sairaan tylsää eikä me nähä sen kanssa pitkään aikaan sit ku oon lähteny takas tukholmaan. ellistä tiiän vaan sen verran minkä anna oli kirjottanu sen päiväkirjaan galleriassa, eli että lennot oli menny hyvin ja näin, en jaksakkaan selittää sen enempää, mutta elli on kunnossa, eiköhän se tässä ole pääasiana? :)

mökillä oli ainaki hieno ilma, mutta siellä oli kamalasti hyttysiä! hyi. olin myös uimassa, ja siellä oli sit taas aivan kamalasti paarmoja, ja ne oli kokoajan ympärillä. se vesi oli silti yllättävän lämmintä, sellasta että siinä oli silti mukava olla. muuten en tehny melkeen mitään siellä, kävin pyörällä mun sukulaisilla ja näin, ja luin enimmäkseen, kokoajan oikeestaan. luen nyt ljudet av ditt hjärta eli eclipse. ah. oon kohta lukenu senki nii sitte vaa lukee så länge vi båda andas eli breaking dawn 8) ah, i can't wait!

pitäis jonku ajan päästä ruveta koittaa saada annaa kii ku se ei vastaa ku lähetin sille viestin. ettei se vaan oo kuollu sinne 8<

heiheieiei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti